Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 december 2009

Heb, hebben, hebzucht


heb·zucht de; v(m) sterk verlangen alles te willen hebben
Ik ben misschien nogal hebberig maar ruim drie jaar na m'n hersenoperatie wil ik nu nóg meer tumorvrije dagen, maanden en jaren! HEBBUH!
MORE!


3 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Hebberig? Je hebt het over dágen, ik gun je decennia!!!!!!!!!!!

kaatje zei

Laten we daar op toosten over een 1½ dag..ik gun je het zo! xxx

ela zei

Heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel daaaaaaaaaagen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren deceeeeeeeeeeeeeeeeennia
jaaaaaaaaaaaaaaaaa



x