Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 december 2009

Vorsicht!

Iedereen die vandaag de weg op gaat/moet (zoals mijn husband) met rollator, scootmobiel, scooter, auto, fiets of benenwagen:
DOE VOORZICHTIG!
Daarnet Sjaak al moeten helpen met vertrekken: die kon de oprit niet meer op of af en bleef half in de goot steken.
en ik blog expres niet over dat rare kind van een Laura Dekker

4 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

ahhhhhhhhh door te zeggen dat je niet over haar blogt heeft Laura toch weer aandacht gekegen.
Tja, en dat weer hè. We doen het ons toch zelf aan door maar steeds te zingen over een white Christmas. Maar het is wel wonderschoon als je tenminste niet de weg op moet.

Anoniem zei

Op zich is de sneeuw supermooi. Maar idd als je er op uit moet is het minder. Al begint het hier langzaam te dooien. Maar er komt weer nieuwe sneeuw geloof ik.
Als iedereen maar voorzichtig doet.

Liefs Nicolien

Karin zei

Van achter een raam is het hartstikke mooi ;-) Moest je vroeg op Davy? Hoop dat Sjaak ook weer heelhuids thuiskomt!

Davy zei

Neu, ik was al op en Sjaak is nu weer thuis gelukkig!

xx