Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 juni 2009

Vier

Mijn emoties gaan nog volop op en neer en ik voel me vandaag ook niet zo lekker eigenlijk. Nou ja, mijn werkzaamheden voor vandaag zitten erop en nu ff lekker rusten. Wat ben ik toch een raar jong: altijd geweest ook! ;-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja Peef, héél raar dat je emoties op en neer gaan. Snap er ook helemaal nix van, tenslotte geen vuiltje aan de lucht hé?

Mutzmeneer... LOGISCH toch? ;-)

xxx
Chanti

Han en John van Nimwegen zei

Wij zijn het met je eens Chanti, raar jongetje die Peef, heeft nooit tegenslag en toch vol emotie.
Hela Peef, je mág hoor!!!! Laat je gaan, da's goed voor je.
Knuffel van John en Han.

Davy zei

Oké, maar ik woon hier niet alleen en Sjaak moet het nogal eens ontgelden wanneer ik me laat gaan... :-(

Trouwens Chanti, 'Mutzmeneer' houd ik erin! LOL