Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

12 juni 2009

Drie en tachtig


Het is vandaag de tachtigste geboortedag van Anne Frank en het is precies drie jaar geleden dat ik de diagnose hersentumor kreeg. In het Herinneringscentrum kamp Westerbork wordt de tentoonstelling Anne Frank, een geschiedenis van vandaag geopend. Meer over mij op dit blog ;-).


Kijktip:
NOS Anne Frank, 80 jaar
Nederland 2, vrijdag 12 juni om 20:25.

2 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Hopelijk kunnen we nog minstens tot jouw 80e verjaardag jouw blog blijven lezen. Dan wordt je net zo beroemd als Anne, maar dan door juist niet dood te gaan!

Karin zei

Ja ik zag nog net het laatste staartje van die uitzending. Hoop dat die nog op uitzending gemist te vinden is want ik wil het nog wel zien! Ben een paar jaar geleden in het achterhuis geweest,gelukkig was het niet druk,maar het heeft zo'n indruk op mij gemaakt. Ik was een kind toen ik haar dagboeken las(heb het uiteraard ook in de boekenkast staan en een aantal boeken over anne) cd rom over het achterhuis gekocht.

En die opmerking van Han en John,daar sluit ik mij gaarne bij aan,op naar de 80! En ik weet het nog goed 3 jaar geleden,daarna logeerde je bij "ons"
Heel apart toen!

xx Karin