Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 juni 2009

Beeldentuin








'Een ruim honderd jaar oud stuk bos met spannende paadjes, dichte beplanting, fraaie waterpartijen en uitbundig bloeiende rododendrons. In die sprookjesachtige omgeving staan zo’n driehonderd kleine en grote(re) beelden tentoongesteld. Galerie Beeldentuin Belled is een lustoord voor kunstliefhebbers. Belled is te vinden aan de Langbroekerdijk A72 in Langbroek, gemeente Wijk bij Duurstede.'

3 opmerkingen:

kaatje zei

het bovenste spreekt me enorm aan..

Nicolien zei

Ik vind ze allemaal mooi. De eerste vind ook ik erg mooi. Zou hem zo in huis zetten.

liefs Nicolien

Anoniem zei

hoi,
Wat is dat leuk zeg en mooi
Toos