Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

18 juni 2009

Flesje vol geluk

Soms zit geluk in een fles en nee, ik ben geen alcoholist ;-).
Geluk moet je proberen af te dwingen en daarom heb ik vandaag een geluksflesje gekocht: 'Deze traditionele talisman met erg kleurrijke inhoud wordt door Indianen in Peru en Bolivia gebruikt om geluk en voorspoed te brengen. Het geluksflesje bevat wortels van planten, zaden, andere natuurlijke materialen en amuletten. Traditioneel gezien heeft elk voorwerp en elke kleur een eigen betekenis en functie. Bij ieder geluksflesje wordt een kaartje geleverd waarop wordt uitgelegd wat de verschillende symbolen en kleuren betekenen.'

Nu maar hopen dat het me geluk brengt maar het is sowieso een leuk hebbedingetje :-).
Meer info: klik.

5 opmerkingen:

Karin zei

Als het een flesje vol geluk is,dan IS het ook een flesje vol geluk! ;-)

Lieve groet

Unknown zei

Zijn de kleine dingen die 't doen.;)

Han en John van Nimwegen zei

nóg meer geluk nodig?
http://geluk.startpagina.nl/

Han en John van Nimwegen zei

KIJK VOORAL EENS OP http://www.kennislink.nl/publicaties/virus-doodt-hersentumoren

Davy zei

Ik ken het VSV-virus en het is op dit moment het meest belovende wapen in de strijd tegen hersentumoren!
CHAAAAAAARGE!