Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 november 2008

Vallende bladeren


De laatste dagen heb ik last van 'het vallen van de bladeren' geloof ik: ben niet in m'n hum, triest en ontevreden. Komt het nu ff goed uit dat ik vanavond naar Nicolien rijd en we morgen lekker een paar dagen naar een hotel gaan! Heerlijk, ik heb echt behoefte aan een uitje, vooral omdat ik weer teveel zit en lig te piekeren over van alles en nog meer.

Even de boel de boel, de boel de hele boel en hopelijk als herboren weer terug.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Daar gaan we zeker van uit. Lekker eruit weg van alles sores. Gewoon alleen genieten. Ok?

XXX Nicolien

Davy zei

DOEN WE!!

wendy zei

hoi hoi.
ik kom jou en nicolien een paar fijne dagen toewensen .
geniet er maar fijn van .

groetjes wendy

Anoniem zei

Veel plezier Davy, lekker even bijtanken!


groetjes chantal aka Kaatje

Anoniem zei

Have fun :-)