Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

12 november 2008

Buikloop


Soms loopt je buik terwijl je zelf wilt blijven staan/zitten. Gisteravond toen ik op de wc zat dacht ik eerst dat het hamburger menu van de plaatselijke Smulwereld niet helemaal jofel was gevallen, maar ik lijk niet te maken te hebben met voedselvergiftiging maar met een buikgriepje :-/. Overigens geen kwaad woord over Smulwereld hoor! Ik zou ook niet durven want een broer van vriendin Nicolien runt zo'n cafetaria ;-). Nicolien en ik hadden vorige maand ons tweede vriendschapslustrum en dat gaan we volgende week vieren met een paar daagjes weg in eigen land. Beter nu aan de race dan komende week dus, hoewel ik de visite van vanavond wel heb moeten afbellen :-(. Shit happens? 

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Mijn broer heeft geen smulwereld meer hoor. Hij heeft nu een kwaletaria. En het zou best van de hamburger komen, je weet het toch niet.
In ieder geval wens ik je veel beterschap.

Liefs Nicolien

Davy zei

Hier zit geen Kwalitaria, anders was ik misschien ook niet ziek geworden, lol ;-). Ik wil wél ff linken: KLIK

Anoniem zei

Wel ja,ga hier een beetje reclame zitten maken! ;-)

Hoop dat je buik snel weer tot rust komt! Beterschap

Han en John van Nimwegen zei

In ieder geval heeft het een leuke foto van jou opgeleverd LOL, zal eens aan John vragen of hij nog een keer zin heeft om je te schilderen NOG MEER LOL

Davy zei

Ik ben het alleen niet want heb de foto geGoogled, dus schilder maar raak John! LOL

Anoniem zei

beterschap peefie

groetjes Kaatje, die gisterenavond vlakbij je was..