Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

15 november 2008

EXIT PC dokter

Aangezien ik voldoende om handen heb met rijden voor en coördineren van de Binding hulpdienst, heb ik besloten geen computerklusjes meer te doen. De halve 55+ gemeente lijkt via via over mijn 06-nummer te beschikken en sommige senioren zijn zo onnadenkend om me 's avonds en/of in het weekend te bellen en me te willen claimen als een soort van gratis helpdesk. Ik pás hiervoor want het ZOU allemaal via een centraal nummer moeten gaan maar in de praktijk nemen sommige vrijwilligers de regels niet zo nauw. Dan maar niet hoor: de stichting is vanaf nu een pc dokter armer (dat is ook een stuk beter voor mijn rust en bloeddruk: ik ben wel goed maar niet gek en kan nog steeds niet heksen....).

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oeps,de nood is wel heel erg hoog! Iemand die hierin springt gaat goud verdienen,en wat dan ook gaat springen is zijn/haar relatie (want nooit meer thuis):(

Davy zei

Zo is het maar net Karin en bedankt voor je e-card! XXX

Anoniem zei

Ik kan me voorstellen dat je daar helemaal gek van werd. Het is niet leuk als ze je steeds bellen. Je hebt gelijk hoor dat je daar mee stopt.

Tot straks. ik heb er zin in.

XXXNicolien