Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 november 2008

Schrik

Ik heb al een aantal dagen last van mijn rechteroor: het zit dicht en ik ben dovig aan die kant. Gisteren was ik opgelucht omdat het beter leek te gaan maar vandaag is het weer erger. Toen ik vanmiddag wat boodschappen aan het opbergen was, werd ik opeens heel 'raar in mijn hoofd' en duizelig; het ging niet meteen over en ik werd toch wel even bang met een huilbui als gevolg...'OH NEE hè, is het terug?!!'. Sjaak heeft me wat gerustgesteld en het is al een stuk minder nu maar ik houd niet van dat soort 'geintjes' dat mijn lijf met me uithaalt; mijn vertrouwen is nu eenmaal weg...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Davy,
Hopelijk laat je mij voor niets schrikken.Als je alleen iets in je oor hebt, kan je daar ook duizelig van worden. Ik word al jaren duizelig als ik me snel heen en weer draai. De neuroloog zei dat het niets met mijn tumor te maken heeft, dus daar vertrouw ik dan maar op.Het zal wel iets met mijn evenwicht te maken hebben.
Hou je taai, we blijven kwetsbaar merk je nu weer.tot 29 november.
groeten aan jou en Sjaak.
Truus

Anoniem zei

Hey lieverd. Ik denk dat je morgen even langs je huisarts kunt gaan. Misschien zit er een prop in je oor. Gewoon doen hoor.
Ik denk aan je.

Knuffel van Nicolien

Anoniem zei

lieve Davy je evenwichtsorgaan zit in je oor. Het dichtzitten zorgt waarschijnlijk voor het van de kook gaan van dit orgaantje..Toevallig ook verkouden?? Ik kamp namelijk met hetzelfde euvel momenteel agv een verkoudheid.

x kaatje

Davy zei

Ik wacht nog even af Nicolien en ben geloof ik niet echt verkouden. Maar in ieder geval van harte beterschap Kaatje Kruisland en tot komende zaterdag Truus! XXX

Google-Girl zei

* ATTENTIEJ ATTENTIEJJJ! *
WIL DAVY'S HOOFD ZICH VANAF HEDEN GEDRAGENNN??!

[blehrmodus\]

(kusje d'r op...)

xxx
Chanti