Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

05 november 2008

Playmobil




Was ik maar van Playmobil, dan zat mijn haar altijd goed. Zelfs van haarkleur veranderen was een fluitje van een cent. Ook al liep het even wat minder, ik hield mijn lachend mondje. Oké, wel een gezicht zonder neus maar een Playmobil poppetje hóeft niet te ruiken: wat je nooit gehad hebt kun je ook niet missen; net zo voor oren. Het leven als Playmobil is vast heel ongecompliceerd. Of is het speelgoedschijn die bedriegt?

Edit 7u55: nu maar hopen dat Obama niet van plastic is ;-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Obama is in ieder geval niet van chocolade! ;-)

xx Karin

Anoniem zei

@ karin da;s maar gelukkig want anders smolt ie nog of eindigde in een axe reclame;-)

@ peefie: jeugdsentiment die playmobil? Ik dacht eerder van jij van playen met je mobiel was intussen;-P

kaatje

Davy zei

Ik speelde als kind graag met Playmobil Kaatje, maar speel tegenwoordig inderdaad liever met m'n GSM :-D