Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 april 2008

Week for Sale


Vanavond luisteren naar 'Story Singer' Margriet Eshuijs en haar band. Sjaak gaat niet mee dus kan ik lekker mijn eigen muzikale gang gaan :-D.
Ik kan dan een week van weinig zin en bijna niet vooruit te branden zijn afsluiten. Mijn bioritme programma 'zei' het al: This is not a time to begin serious projects, as you are lacking in enthusiasm.

update 23u35 Ik heb genoten van het 'lach en traan' optreden. Vooral bij het nummer ' God is Asleep' moest ik even slikken en traantjes wegpinken:

'And a young man is burning candles in a church
Death is in his blood
But his prayers are not heard
Cause God is asleep
Leaving this world to our trust
God is asleep
And he has no time for us'

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel plezier! Ik heb eind jaren zeventig een cassettebandje grijs gedraaid waarop twee nederlandstalige liedjes van haar stonden,die afkomstig waren uit de film een vrouw als Eva.

Anoniem zei

he leuk,veel plezier daar en terug komen voorzien van de nodige muzikale vitamines natuurlijk.

Anoniem zei

House for sale ...

Denken aan Sint Jansteen...

Hee, goed weekend jullie

groetjes
en kus van Sus xx

Anoniem zei

mooie tekst...