Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 april 2008

Family Affairs

Jan en Marion hebben gisteren hun zilveren Huwelijk in intieme kring gevierd en volgende week donderdag (ónze trouwdag) vertrekken zij met hun gezin naar de Dominicaanse Republiek om daar verder te feesten :-D.

Over reizen gesproken, Schoon zussie Anita mailde me daarnet twee hele leuke gescande foto's van een vakantie in Spanje (ik was toen 9 jaar).

Met pa hangen in het zwembad:Met ma en broer:

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je bij de bovenste foto had geschreven dat jij links in 't zwembad hing had ik niet raar opgekeken!
Wat een gelijkenis!

Davy zei

Ontdek de 10 verschillen?
Nou Karin, een HEEL duidelijk verschil is het aantal vingers! Ik had en heb er 10 en pa had er toen nog maar 9, LOL. Kijk maar, hij mist z'n linker ringvinger (door een bedrijfsongeval).

Anoniem zei

Altijd leuk, foto's van vroeger. Vooral die grote zonnebril, nu ook weer helemaal trendy. The cycle of life~clothes.

Anoniem zei

WAUW wat een lekker ding met die zonnebril ;-)
Zou hij nog vrij zijn?
Oh nee hij is getrouwd :-(
Met mij :-)

Anoniem zei

Ik ben het met Karin eens. Mijn eerste gedachten was dat jij dat was links op de foto. Leuk om dat te zien. Leuke dingen die foto's van vroeger.

nicolien

Anoniem zei

Hee wat leuk, een mini-peef!


xXx
Chanti

Anoniem zei

Die grote zonnebril, was een grote bril met kleppies, toch?
Of vergis ik me na al die jaren? Kan zijn.

Lloret de Mar, jaren en jaren geleden :-)

Moest gelijk denken aan mosterdgele Opel Kadet, type D of zo....

Zoveel foto's zijn er destijds gemaakt ...

Memories....