Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

12 april 2008

Days of our Lives

Toen ik gisteren het '10 april datumblaadje' van de scheurkalender haalde, schoot toch even door mijn hoofd: 'Ja Peef, nu moet jíj de 40 nog zien te halen...'. Het leven neemt vreemde en vaak ook onverwachte wendingen dus we gaan met goede en soms wat minder goede moed verder! Heb daar gistermiddag ook weer met mevrouw H. onder het genot van een kopje thee in de tuin over gepraat.


Kaas is toch ook vaak 48+? NOU DAN! :-D

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Davy,
JE WORDT 40 +++++++++++++++ >>>>
IK HOOP IN OKTOBER 65 TE WORDEN.
Maar zoals het met mij gaat lukt dat zeker.
Tot de BBQ
Groetjes ook voor Sjaak.
Truus