Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

10 april 2008

Lientje veertig


Vandaag is het feest
En iedereen is blij
Want er is er één jarig
En dat ben jij!

Nicolien, ik ga je later vandaag zien.
Je bent de jarige Job!
Een mooie '40-kroon' zetten we op je kop.
(kijk maar uit hoor want schoonzusje Wilma moest er eind vorig jaar ook aan geloven, lol)







4 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Heejjjjjjjjj Nicolien
We kennen je niet, maar ach de vrienden van onze vrienden zijn onze vrienden.
Dus Van harte met je 40e verjaardag!

Anoniem zei

Ha die Nicolien. We kennen elkaar wel niet zo goed maar bij deze via de omweg van Davy's blog een fijne verjaardag gewenst, ga maar lekker feestbeesten!

Anoniem zei

Nicolien,

Happy 40th! Geniet, want het leven begint bij 40 zeggen ze. Onzin uiteraard, maar het wordt wel interessanter.

Groet van Peefs Sus
Marianne

Anoniem zei

Bedankt voor alle felicitaties. Ik heb een heerlijke dag gehad enne 40 zijn valt reuze mee;).

Nicolien