Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 april 2008

Sjaak Fotograaf



een kleine selectie van pics gemaakt door mijn husbandman


If I had a photograph of you
It's something to remind me
I wouldn't spend my life just wishing

We zijn weer thuis

oe oe oe oe
We zijn weer thuis
oe oe oe oe
We zijn weer thuiuiuiuiuiuis We zijn weer thuis Vast als een huis staat waar het op staat
We zijn weer thuis om ons te buiten te gaan
En het past in elke straat geen steen te laten staan
We zijn weer thuis

En een melige afsluiter gemaakt door een Duitse toeriste:

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooooooooooiiiiiiii liedje :-)
http://www.youtube.com/watch?v=iS9RPyznAPg

Ik vind dat de Duitse toeriste een leuke foto van U2 gemaakt heeft!

Groetjes vanuit een zonovergoten Zeeuws Vlaanderen.

XXX

Han en John van Nimwegen zei

oe oe oe oe
u zijt wellekome
thuiuiuiuiuiuis
Mooie foto's!

Google-Girl zei

Nice shots, hope you had a lovely time!