Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

14 april 2008

Twijfel slaat toe


"gevoel van onzekerheid ten aanzien van wat men moet doen, geloven e.d."

Achter wolken zwart van twijfel.
Versmelt de duisternis tot nacht.
Dooft het licht en wordt verzwegen.
Waar het hart van spreken tracht.

Rachid

Wat WIL ik nog met de rest van mijn leven?!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Niet te veel plannen en genieten van het moment Peefie. Je doet het prima toch?! Enne wat nou 40..minstens het dubbelen natuurlijk!

liefs chantal,die dadelijk de hoofdstad onveilig gaat maken.

Han en John van Nimwegen zei

je was zo geconcentreerd op tijd krijgen dat je niet weet wat je er mee moet doen nu je het hébt.
Komt vanzelf, dat is fase 2

Anoniem zei

'Tijd is toch een verzinsel van de mensen,' zegt hij.
'Nee,' zeg ik, 'het getal van de tijd is een verzinsel van de mensen,
maar de tijd zelf niet
en juist aan de invloed die het getal heeft op mensen,
kun je maar weer eens aflezen hoe belangrijk al die ficties zijn,
hoe ze ons leven bepalen en ons gedrag.'
Connie Palmen