Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 april 2008

The Bucket List

In deze film zien we Jack Nicholson en Morgan Freeman als twee terminaal zieke mannen op leeftijd die samen een lijst afwerken van dingen die zij nog willen doen alvorens te sterven. 8/10

Try before you die? What do YOU want to do before you 'kick the bucket'?
picture by Erika Aoyama

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Superfilm!!
X

Davy zei

Dat is waar maar geen antwoord op de vraag :-D

Anoniem zei

elke dag leven alsof het de laatste is!

Anoniem zei

- vliegen zonder hulpmiddel, parachutespringen komt daar het dichtst bij denk ik.
- naar Tibet (als dat veilig is)
- een onbezorgde dag

Jouw 'bucket' zie ik niet staan.

Davy zei

In de film maken de hoofdpersonen ook een tandemsprong, Linda.Ik heb vorig jaar een ballonvaart gemaakt, ook cool :-)

Broerlief is eind vorig jaar naar Tibet gegaan maar ik zou nu nog maar even een andere bestemming kiezen...

Wat er precies op mijn lijst staat, ach. Ik zie wel wat er nog op m'n pad komt :-)