Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 april 2008

OEMMMMMM


Ik hoop dat je vannacht nog een beetje kunt slapen, Annemarie. Een ziekenhuis is niet echt een plek waar je ontspannen ligt en op je gemak rust.
Aan het eind van de ochtend word je geopereerd en probeer je maar zo goed en zo kwaad als gaat over te geven aan de vaardige handen van de chirurg.
HEEL VEEL STERKTE en zoals beloofd ga ik kaarsjes voor je branden in de kapel.
Vandaag OEMmmmen we voor JOU!

update 22u55
Zo, dat was nogal een operatie van vier uur zeg! Ik hoop dat de morfine de meeste pijn wegneemt en ik wens je een zeer voorspoedig herstel!!!

Geen opmerkingen: