Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 oktober 2010

WWRY


We Will Rock You was leuk! (Ik had 2 kaarten voor de prijs van 1 en dat was ook leuk ;-)). De musical had ik al eerder in Londen willen zien maar dat is er nooit van gekomen en een vriendin die 'm daar wél heeft gezien wilde nu ook mee om de NL versie te zien..

3 opmerkingen:

Anoniem zei

het was heel leuk. Iedereen die van queen muziek houdt zou ernaar toe moeten gaan.

Anoniem zei

Queen is idd goed. Fijn dat je genoten hebt.
En eindelijk kan ik weer reageren.

Anoniem zei

Hoi Davy,
Vroeger toen onze dochters nog thuis woonden draaiden we vaak Queen. Kei hard en wij probeerden mee te galmen.
Groetjes Truus.