Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 oktober 2010

Schoon Zussie Fotoclub Promo

TIP!

"Neem eens een kijkje op de site van fotoclub Hulst! En als je wilt kun je een berichtje achterlaten, vinden we altijd erg leuk :o)
9 oktober zijn we een dagje naar Leuven geweest en hierbij de link naar de foto's die op deze dag gemaakt zijn."

En semi professional Anita maakt me toch fraaie plaatjes!

5 opmerkingen:

SchoonZussie aka Anita zei

Hey Thx!

Lfs

Unknown zei

awwwww, ik kom weer te laat ....

"This site is temporarily unavailable.
Please notify the System Administrator "

ANITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!! please notify the system administrator!

=)

Anita zei

@ Inge: Euh........ bij mij werkt het gewoon, als ik op "link" klik....
Maar probeer anders gewoon even naar www.fotoclubhulst.nl te gaan.
Dan kan je via de tab portfolio alle foto's bekijken van Leuven, Brugge, Antwerpen, enz, enz en ook van mijzelve :o) onder tabje Anita van Waterschoot

Veel plezier ermee!

kaatje zei

Leuven is een mooie stad! En de foto;s zijn natuurlijk ook prachtig.

Unknown zei

werkt weer
al heel "temporarily" geweest zijn =)