Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 oktober 2010

44


update 20u15: je "plotselinge" dood heeft me geraakt Antonie en dat terwijl ik niet eens zo'n bewonderaar van je werk was. Misschien omdat ik het idee had dat je een goed en gelukkig leven leidde maar je hebt van binnen blijkbaar veel pijn en verdriet gevoeld:  juist dat dubbele maakt me verdrietig want je was dus tóch een goed acteur.

Er was een donder een bliksem, een slag toen ik het hoorde
We hadden niet in de gaten, wat het leven allemaal met je deed
Dat konden we ook niet weten, we hadden je ook nooit ontmoet
Maar Antonie, echt vrolijk was jij dus kennelijk niet
Nu hoop ik dat je dag en nacht een zon bent, omdat je weet dat God bestaat.

2 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Zo zie je maar hoe vreemd het in het leven kan lopen. Jij wordt vast ouder dan Antonie al had je dat nooit gedacht!

SchoonZussie zei

Jeetje, ik hoorde het net op het nieuws........... niet te geloven he. Wat moet je vreselijk in de knoop zitten om zoiets te doen....