Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

08 oktober 2010

Van Dokkum

Begin november ga ik met een vriendin naar Slot Zeist want daar is een expositie van Marius van Dokkum:
“Humoristisch Slot van 2010”
19 oktober 2010 t/m 2 januari 2011
Op de dag dat wij gaan verzorgt Marius zélf een rondleiding over de expositie met ongeveer vijftig vrije werken en zijn vrouw Ingeborg omlijst het geheel met muziek. We hebben er zin an!
Twee bekende voorbeelden van zijn werk:
meer zien? KLIK

2 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Ohhhhhh wat tof! Jammer dat Zeist zo ver weg is. Zal wel genieten zijn, heel veel plezier!

Anoniem zei

Hee wat leuk, ik ken deze afbeeldingen heb ze ook als kaarten gekocht maar vind ze bijna te leuk om te versturen lol. Misschien ga ik ook nog eens in Zeist kijken.

Taco