Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 oktober 2010

Trip

Vanmiddag heb ik een tripje naar Leusden gemaakt waar de uitreiking van de Hersenbokaal 2010 plaatsvond. De presentatie was in handen van Hersenstichting ambassadeur Rob Trip.
Winnaar dit jaar van de Hersenbokaal volgens de vakjury is 2ORGANIZE:

En winnaaar volgens de publieksjury de NHV:


Het was een welbestede middag met momenten van herkenning. Ja Trip, wij ervaren dagelijks hoe het is om te leven met hersenletsel. Vertel óns wat! ;-).

2 opmerkingen:

http://wezlilog.blogdrive.com/ zei

Was een smaakvol aangepakte uitreiking, met een zeer humorvolle afsluiting :-)

Davy zei

Ah, een reactie van de maker van de bokalen! Ik vind ze geweldig Machiel en ze doen me denken aan de heads van Bertil Vallien! (http://bertilvallien.com/heads.htm)
Dankjewel voor je reactie en die drie maffe vrouwen waren inderdaad errug leuk :-) Check out Machiel Zwarts site beste blogvolgers!