Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

14 oktober 2010

NIEUW: gratis blogruimte!

Geen nieuws op hersentumorgebied is goed nieuws maar misschien heb jij wel nieuws?
Gezocht: mensen die op mijn blog hun ei kwijt willen; zie het als een soort van online achterwerk in de hersenspinselkast :-) Schrijf de ergernissen van je af of vertel over een hobby, leuke ervaring et cetera.


Update 23u: Han bijt het spits af:
"Goed idee Peef. Laat ik er maar meteen gebruik van maken.
  •  Ergenis 1: de schandalige uitspraak van Mgr. Léonard dat aids een vorm van immanente rechtvaardigheid is!
  • Ergernis 2: de uitspraak van de KNGU dat Yuri van Gelder weer cocaïne heeft gebruikt terwijl hij vanaf zijn ontslag uit de kliniek heel vaak is getest, de laatste maal zelfs op de dag voorafgaande aan de bekendmaking en de tests waren allemaal negatief.
  • Ergenis 3: de Belgische rechtszaken tegen zowel Els Clottemans (de parachutemoord) als tegen Leopold Storme (de Marollenmoord) getuigen van een ernstige tunnelvisie. Het lijkt er zeer sterk op dat het belangrijker is dat een verdachte wordt veroordeeld dan dat de echte dader wordt gepakt.
Dan nu ook nog maar iets positiefs, de hobby van John en mij is schilderen, zie www.kunstschilders.blogspot.com en laat eens een reactie achter. Aanstaand weekend hebben we open deur dagen in het kader van Buren bij Kunstenaars." (GAAT DAT ZIEN!)
"En ja Peef, dit is reclame, maar je bood zelf de gelegenheid gna gna."
Veel plezier en succes komend weekend Han en John!

3 opmerkingen:

Davy zei

Je reactie staat nu op de voorpagina Han! :-)
xx

Han en John van Nimwegen zei

Waaaaaaaaaaauw geweldig!!! |Heel erg h.d.

Davy zei

Je staat nu ook op de voorpagina Nita! xxx