Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 juli 2010

ZZZzzz

Nee ik val niet in slaap maar ik wil het even met jullie blogvolgers hebben over 'energietrekkers'. Ik las net op een site de volgende tip van een vrouw met darmkanker:
"Laat je indien mogelijk omringen en verzorgen door je goede vrienden en familie. Alleen kan je het niet aan. Zoek je vrienden wel zorgvuldig uit want energietrekkers kan je beter mijden!" Daar heeft ze gelijk in: zéker als je ernstig ziek bent kun je beter met een grote boog om die energie-zuigende mensen heenlopen. Maar ja, je ontkomt er niet altijd aan hè? 'People who "suck" the energy of others are called "psychic vampires." This "sucking" takes place when one's energy is depleted and needs to be replenished ... These "suckers" are not bad people, most of them are not aware on a conscious level that they are doing what they are doing'. * Ik ben vandaag bij zo'n vampier geweest en nu moet ik weer aan de muziek om bij te komen en mijn Chakra's op orde te krijgen :-). Hoe gaan jullie met dat zuigvolk om? Misschien wel met knoflook, wijwater, een crucifix en houten staak?! ;-)

5 opmerkingen:

Kaatje zei

Muziek, liefst in live vorm helpt altijd..ik leef erop!

Han en John van Nimwegen zei

http://www.aquariusage.com/index.cfm?newsid=1319&read=1

Unknown zei

Muziek is ook mijn huis-tuin-keuken middeltje tegen zowat al wat negatief is.

wat niet negatief is : het is WEEKEEEEEEEEEEEND en ik heb nu 2 weekjes verlof :D
(dat maakt me al even blij als muziek)

ela zei

Zo min mogelijk mee omgaan, dat is mijn motto, alleen als het echt niet anders kan :o)

Lfs

Anoniem zei

Mijden als de pest, bij voorkeur voor altijd. Alle losse rafels afknippen en doorgaan.