Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 juli 2010

Tik tak


De seconden tikken weg: morgen ben ik weer aan de beurt voor zo'n confronterende "maak je maar geen illusies want je bent ernstig ziek en je tijd is beperkt"  hersenscan. Ik weet wel dat het verstandig is om mijn hoofd regelmatig te laten nakijken op tumorgroei maar elke keer weer voel ik een grote(re) dosis tegenzin.

4 opmerkingen:

kaatje zei

We duimen weer..succes!

Anita zei

Ja ik kan me voorstellen dat je je zo voelt! OEOEOEOEMMMMMMMMMMMMMMM

Han en John van Nimwegen zei

zo'n scan is idd heel erg enerverend. Niet de scan op zich, maar wat het representeert. We wachten morgen weer op je goede uitslag!

Karin zei

Succes Davy,de duimen zijn er klaar voor! xx