Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 juli 2010

Wie het kleine niet eert

Oké, de Wijkse kermis is bij lange na niet zo groot als die van Tilburg maar het is leuk voor het klein grut en het groter grut mag betalen en kan zich laten katapulteren

Leuk hè, mensen kijken :-)

4 opmerkingen:

Unknown zei

kermis : weer lekker heel even kind zijn, alle stress en zorgen vergeten.

het was zalig om Inne en Nicky zo te zien glunderen :D

Han en John van Nimwegen zei

zet je dat filmpje waarin je gekatapulteerd wordt nog ff op je blog?

Davy zei

Goed te lezen dat jullie het leuk hebben gehad in Tilburg, Inge!
En Han, ik stond er alleen maar bij en ik keek ernaar :-)

Unknown zei

was je per toaval ook broodjes aan't smeren? =D