Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 juli 2010

Rozeburg


Nou ja, voor een dag... ben het al wel langer hoor en alles went, zelfs een/mijn vent ;-) We gaan vandaag niet naar de stad waar ik in 1989 ben gaan studeren en die voor de gelegenheid roze is gekleurd. Even onder ons: zo gezellig vond ik Tilburg nou ook weer niet en ik ben in 1992 naar Breda verhuisd; de kermis is echter wel erg leuk en vooral groot!
*

2 opmerkingen:

Unknown zei

daar kan je ons woensdag tegenkomen =)

vandaag is Inne 19 geworden, al lekker gevierd, woensdag vieren we verder!!

Karin zei

Maandag was ik op Rotterdam Centraal en daar zag ik 2 dames die naar Tilburg gingen,kon niet missen,mijn gaydar ging af en één van hen had een roze tshirt aan,ja dat is dan makkelijk spotten he! ;-)