Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

11 juli 2010

SCHIJT

Shit, schijt SCHIJT! Ik vind het zoooo jammer voor alle Oranje fans dat de finale moest worden gespeeld met zo'n SCHIJTscheids en dat het daarom gele kaarten regende. Als ik het al zo jammer vind dat Nederland geen wereldkampioen is geworden, hoe teleurgesteld moeten échte voetbalfans dan wel niet zijn?! Jammer, jammer en hopelijk kunnen de supporters zich inhouden en wordt er niet al teveel kapotgemaakt in den lande en Wesley Sneijder blijft mijn kampioentje :-)

2 opmerkingen:

Unknown zei

Peefje, ik heb speciaal op de NLse zender de wedstrijd gezien en zelfs die commentator zei elke keer dat de kaart terecht was, so i'm very sorry, ze waren terecht...

beide ploegen hebben kansen zat gehad, beide ploegen hebben ook veel pech gehad dat ze die 'zatte kansen' niet konden verzilveren.
chapeau voor beide keepers, ze hebben hun werk gehad!
en nu .... bodyguards sturen naar die octopus! (ik denk dat er nog nooit zoveel recepten met inktvis en aanverwanten zijn doorgemaild als de laatste dagen)

Davy zei

Nee, het is toch leuker om de scheidsrechter de schuld te geven ;-)