Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

14 november 2010

Oproep van Nico

Geef meer aandacht aan ruim vier Nederlanders, vooral kinderen en jong volwassenen, die dagelijks aan hersenkanker sterven. Dit kan al met een paar tellen van je tijd door te stemmen op mijn vrouw Klaske Hofstee, roze trui, Heldenpenning in haar hand: klik 

Klaske, oprichtster van Stichting STOPhersentumoren.nl, is voor meest ambitieuze onderneemster van 2010 genomineerd!! Hiermee kunnen we weer heel veel aandacht vragen voor hersentumorpatiënten. Je las het vorige week misschien al in de media: zij wist in drie jaar zo'n goed doel op te richten dat ze daarmee nu al van de 9000 Goede Doelen in Nederland op de 11e plaats staat. En wil je zelf in actie komen. Ga dan snel naar mijn nieuwe site waar dat wel heel makkelijk voor je gemaakt wordt.

1 opmerking:

Anita zei

Mijn stem is naar Klaske gegaan! Ga zo door, Klaske!