Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 november 2010

Onzekerheid

Tja... ""in principe"" is er niets aan de hand maar er is toch een wit vlekje te zien op de MRI beelden. Dat vlekje kan nieuwe tumorgroei betekenen maar kan ook raar maar waar nog een nawerking zijn van radiotherapie. De neuroloog weet het niet en over zes tot acht weken wordt een nieuwe scan gemaakt. Klote, moet dat nou zo vlak voor de 'feestdagen'? Ach, zegt de boer met kiespijn: 'Toch nog de veertig gehaald!' :-/

11 opmerkingen:

xxx kaatje en de rest van de bende zei

Kut!! We duimen heel hard dat het inderdaad een nawerking van de bestraling is..Hele dikke virtuele knuffel, we denken aan jullie!!

Karin zei

Sjips...néé Davy.... *schopt tegen de bank* Rot rot rot..... Knuf!x

Anoniem zei

Lieve Davy,
Ik heb de hele dag al naar je web gekeken. Nu na het eten gouw weer even kijken.Wat een ontzettend ROT bericht !
Hier vrees je steeds voor, maar iedere keer als de scan goed is, ben je ontzettend blij en ga je gewoon weer verder tot de volgende scan.
Een hersentumor is zo'n rottige tumor!
Hij blijft steeds bedreigend.
Je was zo mooi behandeld, alles weg.
Maar voor hoe lang ? Die vraag is er continu.Ik hoop met jou dat er géén groei is van de tumor.
(ik krijg 30 november de uitslag van de operatie en wat ze verder met mij gaan doen)
Maar jij bent veel jonger. Ik gun jou nog zoveel jaren samen met Sjaak.
Een dikke kus Truus.

ela zei

NO WAY PHIL!

Anoniem zei

Hoi Davy, Ook van René veel sterkte met dit onzekere bericht.

Davy zei

Dank jullie wel voor de lieve reacties! MOCHT er wat terug willen groeien dan gaan we weer vol in de aanval maar daar gaan we nog maar even niet vanuit!

Han en John van Nimwegen zei

Ach Davy toch, wat is dat balen om nu zo'n lange tijd in onzekerheid te zitten! Hoe ben je er nu onder? Vreet het aan je of kun je het een klein beetje loslaten? Ik ben blij dat je Saak hebt om je te steunen, ook al zal het voor hem evenmin meevallen. Sterkte allebei en probeer positief te blijven denken dat het best van de radiotherapie kankomen. Liefs van John en Han

Davy zei

Ik kan het een beetje loslaten Han en John want ik WEIGER op de zaken vooruit te lopen!

KUSSIE!

Unknown zei

net thuis van werk, sprint naar pc...
AARRGGHHHH
positief denken, daar knokken we voor, toch?

Bij deze wil ik niet alleen Peefje en Sjaak veel sterkte en goeie hoop en dito vertrouwen toewensen maar geef ik aan iedereen hier een warme knuffel.
We leven allemaal mee en beetje bij beetje worden jullie allemaal toch een beetje bekender, ook al heb ik jullie nog nooit gezien (de meesten toch niet - correctie)
bij deze *geeft heeeeeele warme knuffel aan iedereen*
en eentje speciaal nog voor jou Peefje
xx

Anoniem zei

hmm...schrik er ook van!!! maar we gaan inderdaad niet op de feiten vooruit lopen. WE BLIJVEN POSITIEF TOT HET TEGENDEEL BEWEZEN IS!!!

heel dikke lieve knuffel !!!

xx Chantal en Jp

Anoniem zei

wat een naar bericht. Het beste hopen en ik steek weer eens een kaarsje op

stiefmoe