NAN is een Nederlands modemerk met stijlvolle zakelijke kleding voor vrouwen.
Wie is de NAN succesvrouw 2010? Dat was de vraag die zij zich aan het begin van de NAN vrouw verkiezing stelde. De verkiezing is gestart op 2 november en geëindigd op 24 november. In deze periode zijn er maar liefst 2400 stemmen uitgebracht, wat de verkiezing ook dit jaar weer tot een groot succes maakte.
NAN vrouw 2010 is.... *roffel roffel*
Klaske Hofstee (oprichtster www.stophersentumoren.nl)
"Zij heeft in 2007 het lef gehad een organisatie op te richten die als doel heeft een ommekeer tot stand te brengen op het gebied van primaire hersentumoren. De meest gevreesde kanker met bijna 0% genezingskans die slechts een kleine groep treft en daardoor geen funding krijgt van de grote goede doelen organisaties. Zonder budget maar met full-time passie heeft deze one woman show www.stophersentumoren.nl binnen 2 jaar doen uitgroeien tot een middelgrote non-profit organisatie." Gefeliciteerd!
1 opmerking:
Jajajajajajaaaaaaaaa, ook mijn stem heeft hieraan meegeholpen.SUPER!!!!!
Een reactie posten