Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 november 2010

Dag oom Kees

Gisteren mijn peetoom Kees weer eens gezien; ik heb wat tegen 'm gezegd maar hij zei niks terug. Het was de allerlaatste keer dat ik 'm zag in dit leven. Rust in Vrede oom Kees: je hebt een mooie uitvaart gehad vandaag.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Davy,
Gecondoleerd met het verlies van jouw oom Kees.
We worden steeds weer geconfronteerd
dat ons aardse leven eindig is.
Ik hoop dat jouw leven nog héél lang zal duren, samen met jouw Sjaak.
Succes dinsdag met de MRI-scan.
Liefs Truus.

Davy zei

Dankjewel lieve dame! xxx