Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 februari 2010

Uitglijder

Een vrouw die toegezegd had te collecteren belde gisteren op: gevallen met de fiets en beide knieën bezeerd. Zij gaat niet langs de deuren dit jaar en niemand in het gezin wil of kan het overnemen. Nou ja, moet ze de bus maar opvallend neerzetten in huis en familie en vrienden vragen te geven. Ik hoop niet dat meer collectanten sneuvelen want een stukje in de krant heeft nul reacties opgeleverd en inclusief mezelf zijn we maar met zijn achten.

Wat de Hulpdienst betreft: weer of geen weer we rijden met mensen naar ziekenhuis, therapeut, huisarts et cetera. Ik ga vanmiddag weer eens met mensen naar 'mijn' ziekenhuis, het UMCU. Goed opletten want het KNMI waarschuwt voor ijzel en gladheid. Ik neem mijn collectebus maar niet mee hoewel ik daar wel even aan moest denken ;-). Morgen een ontmoeting met een nieuwe vrijwilliger en dan neem ik 'm wél mee want dat is tenminste in de gemeente en kan ik misschien andere mensen van stichting Binding nog wat geld aftroggelen :-)

3 opmerkingen:

Karin zei

Whoops! Voorzichtig aan! Ik vrees dat men hier niet langs de deur komt. (collectanten mijden dit huizenblok vaak omdat bij de bovenwoningen bijna niemand opendoet) Dus ik ga eens op zoek naar het bankrekeningnummer,volgens mij heb ik vorig jaar nl op die manier ook een gift gedaan! Succes!

Nicolien zei

Ik weet niet of ze hier komen. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat jullie flink wat ophalen.
En idd doe voorzichtig.

Liefs Nicolien

Han en John van Nimwegen zei

Het is idd erg glad ondervonden we gisteren in Ingen en dat ligt vlak bij Wijk.
Ik vind het stoer van je dat je je niet laat afschrikken door het slechte weer Dapperere Deef!