Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 februari 2010

Klaar

Straks nog even de formulieren op de bus doen en dan ben ik eindelijk klaar met de afwikkeling van de collecte want ik heb daarnet bij de Rabobank 900 euro gestort op de rekening van de Hersenstichting. Ik moet zeggen dat het me soms onrustig maakte de hele organisatie want ik wilde het zo goed mogelijk doen zo'n eerste keer maar helaas werkte het weer niet echt mee en dat was te zien aan het aantal collectanten (geen/weinig animo).

Een paar feitjes:
  • aantal ongeldige muntjes: 3 (een Turks, een Hongaars en een muntje van het Geldmuseum);
  • meest voorkomende munt: 0,20 (323 stuks);
  • 14 briefjes van 5 euro ontvangen en eentje van 10.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind het wel een beetje raar om vreemde dingen in een collecte bus te gooien (vreemde munten etc..) ik ken iemand die had 3 boodschappen muntjes in de collectebus...hihi...
900 euro is toch mooi?

nicolien

Davy zei

Nou Nicolien, ik ga die Turkse munt morgen in een boodschappenwagentje proberen :-)

Karin zei

Dat heb ik nog nooit gedaan,knopen ofzo,bedankt voor de tip! ;-D Moeten ze wel komen,heb gestort naar hersenstichting, geen collectebus gezien.