Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

13 februari 2010

Omslag?

Volgens mijn bioritme progje begin ik uit mijn dip te kruipen; vandaag is een omslagpunt:
om·slag·punt het; o -en punt bij het bereiken waarvan er iets verandert
Zal tijd worden want ik ben dat vermoeide en sombere aardig zat en Sjaak en de kat moeten het dan ontgelden *schaam*.
14392 dagen geleefd trouwens but who's counting ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Davy,
Ik hoop dat je somberheid nu echt weg trekt.We krijgen al weer meer zonlicht overdag.Misschien helpt dat ook een beetje.

Ben jij ook een teller ?
Ik heb mijn hond Guido, die in november j. l. overleden is 20.000 keer uit gelaten.Toch niet gek dat ik me zo verbonden voel met dat dier.

Ik leef nu 24.217 dagen.
Heb jij 29 februari meegeteld ?
groetjes Truus.

Davy zei

Hoi Truus,

Dat je de keren uitlaten geteld hebt dat vind ik wel grappig :-) Mijn bioritme programmaatje telt mijn geleefde dagen en dat zal wel kloppen. Ik ben niet zozeer een teller maar meer een checker: is de deur wel goed dicht, heb ik mijn telefoon wel op stil staan et cetera.

GROETJES!