Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 februari 2010

Filmpje

Gisteren zijn we in het plaatselijke Calypso Reinouts eerste rolprent 'Komt een vrouw bij de dokter' gaan zien. Een kennis die we daar zagen vond het maar een saaie film. Tja, zíj heeft nooit een chemokuur gehad en alleen maar UV stralen ervaren. Husband en ik vonden het een goede film; goed gedaan Oerlemans, Carice en Barry! Saai?! Je hebt gewoon geen smaak G. ;-) Wij lekker wel, lekker puh :-)

5 opmerkingen:

Karin zei

Lol...UV stralen....

ahum,ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb de film nog niet gezien,ik wacht wel op de dvd. Schijnt wel een heftige film te zijn,hebben jullie het droog gehouden?

xx Karin

SchoonZussie zei

Saai???? Daar snap ik dan weer niks van. Vond het een goeie film, maar het boek was, zoals meestal, net iets beter vind ik. Carice en Barry zijn zowiezo prima om naar te kijken :-)

Davy zei

Ik moest soms even slikken Karin en af en toe een klein traantje wegpinken.

Ik heb het boek niet gelezen Anita en ik vind sowieso een boekverfilming een regisseurs' interpretatie van het origineel, niets meer en niets minder.

kaatje zei

heb de film nog niet gezien, wel het boek gelezen.

Anoniem zei

Als de film op dvd komt wil ik hem zeker zien. Ik moet het boek ook nog lezen (ik heb het in huis).
Lijkt me een heftige film ja.

Liefs Nicolien