Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

10 februari 2010

Geld stinkt niet

Tachtig procent gaf aan wat te willen geven aan de collectant voor de Hersenstichting. Te weinig mensen hebben gestemd maar toch bedankt! :-) Ik heb nog niet de inhoud van alle bussen geteld maar ik vind de opbrengst tegenvallen (tot nu toe 637 euro) en wijt dat vooral aan het geringe aantal vrijwilligers en de inzet van sommigen. Grote boosdoener is toch wel het slechte weer: niet veel mensen voelden zich geroepen om door weer en wind langs de deuren te gaan.
Maar wie het kleine niet eert en meer bla bla en ik wil het geld deze week nog storten. Volgende keer meer succes?

3 opmerkingen:

Josephine zei

In iedere bus gaat een euro en soms, bij gebrek aan, 2 euro. Zo verdeel ik het over al die bedelbussen. Jammer dat je maar een bepaalde periode mag collecteren :(

Bij de weg: iemand heeft hier flink met de poedersuikerbus gestrooid, alles is weer doorzichtig wit and i like it!

(Villa Ongeduld)

Anita Rozendaal :-) zei

Ja, lijkt me ook tegen te vallen, maar misschien hebben er ook wel mensen gestort!

Nog even wat statistieken:
Ik zag op de site van de Hersenstichting dat ROZENDAAL op nr 5 staat van de 50 gemeenten met de hoogste collecteopbrengst per huishouden in 2008 (in euro's)Is toch een beetje "mijn" stadje ;-)

En Zeeland op nr 3 in de statistiek van gemiddelde collecteopbrengst per huishouden ingedeeld naar provincie over de periode 2004 - 2008 (in euro's)
Waarvan de gemeente Hulst dan weer op nr 3 staat.

Hopelijk heeft het in ieder geval landelijk een mooi bedrag opgeleverd!

Lfs

Davy zei

Dankjewel voor de info Anita!

1 bus mis ik nog trouwens, die zou gisteren arriveren maar heeft de bus gemist denk ik ;-) Nou ja, stort ik begin volgende week wel (ben benieuwd wat er nog in de 2 laatste bussen zit)