Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 februari 2010

Sparen

Met geld smijten is leuk maar spullen blijven spullen en geven weinig tot geen blijvende voldoening. Ik heb mezelf vorige zaterdag op iets nieuws getrakteerd (ik word tenslotte 40 dit jaar, lol) en dat is meteen mijn voorlopig laatste grote aanschaf: Peef gaat weer in de spaarzame zunige-Zeeuw-stand :-).

* save (something) for a rainy day and put something aside for a rainy day; hold something back for a rainy day; keep something for a rainy day

Fig. to reserve something--usually money--for some future need. I've saved a little money for a rainy day. Keep some extra allowance for a rainy day.*

10 opmerkingen:

Karin zei

kuch...

Ben benieuwd hoe lang je dit vol houdt. Karin (die ook zo links en rechts van die troost en hebdingen koopt,en er inderdaad te kort voldoening uit peurt.
"Blijft zoeken"

Han en John van Nimwegen zei

Goe gedaan Peeffie, wat heb je jezelf kado gedaan?
Enne........ sparen betekent vertrouwen in een toekomst,zo mag ik het horen!

Davy zei

Zou het een van de gevolgen kunnen zijn van opgroeien zonder warme échte moeder Karin? Ik probeer mezelf al zo lang ik me kan heugen te troosten met DINGEN.

Niet zo nieuwsgierig Han. Ik kan wel verklappen dat ik er al een heb, maar deze is nieuwer, groter en luxer :-)

SchoonZussie zei

Oow, ik sluit me aan bij Han, ben zeer benieuwd (klinkt beter dan nieuwsgierig LOL). Is het van blik? ;-)

Trouwens leuke foto, kan je 'm ff doormailen in gewone uitvoering en formaat. Voor in 't familie-album :-)

Lfs

kaatje zei

Hier ook een nieuwsgierige naar die aankoop..Ik verwacht iets op wielen?!

Davy zei

Een blik op wielen ja :-)

Han en John van Nimwegen zei

Moeten we nu tot 19 september w88 totdat we het te weten komen of rijd je er nu al in?

Davy zei

Nee, hij is besteld en in maart/april komt íe :-)

Josephine zei

Oh, ik dacht dat je die 2-wieler al op je neus had staan....... :P

Davy zei

Die 2-wieler staat nu weer op mijn neus maar niet de hele tijd Joos :-)