Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 februari 2010

Triest

Daarnet besloot ik na het tanken (en met de collectebus mee) even bij schoonma aan te wippen. Een van haar broers en een van Sjaaks broers en zijn vrouw waren er ook. Triest nieuws: een zusje van schoonzus M. is gisteren onverwachts gestorven aan een fikse hersenbloeding... (net in deze week van de Hersenstichting collecte maar dat terzijde). Ze is 44 jaar geworden en haar man heeft toestemming gegeven voor autopsie want je wilt toch een soort van verklaring hebben, een oorzaak voor dit grote verlies en verdriet.
Het doet me aan mijn broer denken, die zijn tweede vrouw verloren heeft aan een hartstilstand: net zo plotseling, net zo onverwacht. En natuurlijk aan pa en ma, die ook allebei overleden zijn aan een hersenbloeding.

4 opmerkingen:

Edwin zei

Gecondoleerd Peef, Sjaak, familie en nabestaanden. Op jonge leeftijd plotseling overlijden is zo moeilijk voor de nabestaanden. Veel sterkte.

Gr. Edwin

kaatje zei

sterkte..veel te jong nog he.

Nicolien zei

wat erg zeg. Ik wens iedereen sterkte met dit zware verlies. Dit zijn van dingen die niet te begrijpen zijn.

Sterkte mannen!

Nicolien

Karin zei

Ja....veel te jong en ook veel te abrupt! Sterkte! xx