Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 oktober 2008

Painter John

Ik schilder wanneer ik daar zin in heb en dat is heel onregelmatig. Mede- blogspotter John echter zet er vaart achter en levert het ene na het andere fraaie schilderwerk af. Petje af hoor, jij hebt er pas écht plezier in! En nogmaals bedankt voor het portret van ondergetekende:

 Aankomend weekend houden John en zijn vrouw Han die ook hele mooie dingen maakt weer een expositie thuis in Oostende in het kader van "Buren bij kunstenaars", georganiseerd door de provincie West-Vlaanderen.

Hmmmm, ik denk dat ik zo meteen ook weer eens ga kladderen :-). Kijk intussen als je dat nog niet hebt gedaan maar eens bij Han en Johns schilderijen of ga zaterdag of zondag bij hen langs ;-).

6 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Ha Peef,
morgen en overmorgen word je "aan den volken" getoond! Niet zenuwachtig worden........... ze vinden je vast heel aardig (ben je toch ook)

Davy zei

Ik zal eens lief naar ze lachen dit weekend :-)

Anoniem zei

ziet er heel fraai uit. Leuk als jue zoiets kan
Toos

Han en John van Nimwegen zei

De eerste dag zijn er 2 schilderijen verkocht! De laaste 2 van Han "de mens en zijn schaduw" en "de schaduw en zijn mens", die samen het tweeluik "mens en schaduw" vormen. Hierbij hoort de volgende uitleg: je schaduw is je hele leven bij je en kent al je geheimen, je angsten, je vreugden, je uitspattingen. Wat zou er gebeuren als je schaduw met je van plaats zou wisselen? Wat zou hij allemaal over je kunnen vertellen? Voor de een is dit een schrikbeeld, voor de ander een rijke ervaring.
Nu op naar de tweede dag!

Davy zei

Geweldig Han! Veel plezier en succes vanmiddag!

xxx

Han en John van Nimwegen zei

Vandaag niets meer verkocht, maar wel allebei veel waardering gekregen. En dat is ook heel plezant!