Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 oktober 2008

Commercial


Soms ben je even niet in je hum: je hoofd loopt over en je ergert je aan kleine dingen. Huisgenoten moeten het ontgelden en je wilt zo snel mogelijk van het vervelende gevoel af. Dan neem je een oxazepam want 1 pilletje voorkomt dat je kop explodeert :-).

Doe als ik en vele tevreden gebruikers met mij en lees hun dankbare reacties:

  • "Dankzij oxazepam heb ik mijn kat niet aan het mes geregen" (mw. P. te B.)
  • "Ik heb soms het gevoel van teveel druk op de ketel en het is óf mijn vrouw slaan óf een pil oxazepam nemen!" (dhr. G. te L.)
  • "Wanneer de kinderen te lastig zijn, verpulver ik een oxazepam en roer dat door hun vla; hebben mijn man en ik weer even tijd voor onszelf." (mw. H. te W.)

Jij een oxazepam, ik een oxazepam, allemáál een oxazepam!

*lees vóór het gebruik de bijsluiter of vraag uw arts of apotheker*

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Volgend jaar mag je voor de oxazepammetjes extra betalen,dus sla dit jaar nog maar een voorraad in,anders krijgt Sjaak klappen! ;-)

Nog steeds geen naam? Nou dan blijf ik toch lekker anoniem? ;-)

Davy zei

Gelukkig is dat spul goedkoop :-D

Anoniem zei

Ik sla over..


x kaatje

Anoniem zei

Nou, ik moet toegeven dat Oxazepam me ook door een vervelende tijd heen geholpen heeft. Ik weet dat het verslavend kan zijn. Op het laatst werd het ook niet zomaar meer als herhalingsrecept voorgeschreven(ik moest dan eerst langs de huisarts zelf, op zich vind ik dat niet slecht)
Ik heb je logs een beetje gelezen, je hebt een grappige manier van schrijven :)