Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

14 oktober 2008

Herfsthart

De artsen in het UMC zijn toch niet zo tevreden als we dachten, nu blijkt dat Jan nog steeds last heeft van ritme-stoornissen :-(. WAT EEN DOMPER! Nou ja, het hoort bij de herfst en het vallen van de bladeren zullen we maar zeggen...

In dit favoriete jaargetijde van mij kom je wel mooie en leuke dingen tegen (schrale troost voor Jantje). Dit zag ik bijvoorbeeld staan toen ik daarnet naar huis liep:

Die dingen groeien op de gekste plekken :-).


Herfsthart - Annemieke van der Ven

in de herfst ligt het wezen
van mijn innerlijk zijn
houvast in warmte
het kleurrijk mijn
wat stormachtig kan waaien
tot kwetsbaar als een kind
koestering zoekend
in armen waar ik word bemind

bron

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He bah wat naar voor Jan!

En wat een mooi gedicht!
Die paddestoelen kom ik vaker tegen op internet (in een log),ziet er ook wel bijzonder uit he!

Anoniem zei

mooie foto, minder mooi bericht voor Jan. Hopelijk hebben de hereb doktoren ook hiervoor snel een oplossing bedacht...