Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 oktober 2008

En profile

Afgelopen maandag heeft vriendin Nicolien wat fotootjes van me gemaakt en op bovenstaande is goed te zien hoe dun mijn haar is geworden aan de 'foute kant'. Pech hoor, net als die grote gok, lol (mijn broer heeft ook zoiets in z'n gezicht en gaat niet graag van opzij op de foto en ik eigenlijk ook niet haha).

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Heb je eigenlijk al grijze haren? ;-)
Ik las van de week dat mannen als ze mogen kiezen(wat valt er te kiezen???) liever zonder relatie zitten dan dat ze kaal worden...

Anoniem zei

hé peefie niet zo negatief over jezelf!

Davy zei

Ik word al aardig grijs Karin maar heb altijd nog meer haar dan Sjaak, lol ;-)

Davy zei

Ik negatief? Nee hoor: min maal min is plus toch? :-)

Anoniem zei

Ik dacht spontaan " wat een leuke foto ! "
Truus

Anoniem zei

Hoi Davy,

Ik wil je even zeggen dat je een spetter bent, kaal, grote neus dat doet er niet toe

Ada

Anoniem zei

Goede fotograaf! ;-)

Karin

Anoniem zei

Nou zo kaal vind ik het nog niet hoor, overigens val ik wel op kale mannen hoor ;-) woehahaha

Taco