Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 oktober 2008

Massage

Lang Leve E. te B.! Nee hoor, geen misdadiger maar iemand die heerlijk kan masseren. Ook al is vandaag haar verjaardag, ze had nog tijd om me weer een uurtje (niet-seksueel) te verwennen. Een jaar of 13 geleden kwam ik voor het eerst bij haar en ik was 'r door omstandigheden al jaaaaren uit het oog verloren; laat ik E. nu afgelopen september op míjn verjaardag bij toeval op het station van B. weer treffen! Toen ik hoorde dat ze nog steeds masseert en nog klanten erbij kan hebben was het snel beslist: eens in de twee weken geef ik me over aan haar vakkundige gouden handjes. HEERLIJK! :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Das inderdaad Heerlijk met een Hoofdletter. Lekker onstpannen en je spieren verwennen.

X

Anoniem zei

hmmm die massage is hier nog altijd welkom;-) Goede dag om jarig te zijn trouwens..