Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 februari 2014

OEF

OEF...Gisteren voor MRI scan geweest. Het medisch team vertrouwt het niet en adviseert een wakkere operatie binnen nu en een paar weken: om er zeker van te zijn wat nu zo onrustig is:  littekenweefsel of nieuwe tumorgroei en om verdere belemmeringen in mijn functioneren te stoppen/voorkomen.

PFOE. ...Later deze week gesprek met de neurochirurg.

7 opmerkingen:

Karin zei

K U T maar wel een snelle reactie van het team,niet afwachten maar doen. Sterkte Davy en Sjaak!

Davy zei

Precies Karin, AANVALLEN!!

Davy zei

Waarschijnlijk binnen nu en drie weken de operatie.Ze willen precies weten of de onrustige stukjes in mijn hoofd littekenweefsel is of nieuwe tumorgroei.Ze halen stukjes weg om op kweek te zetten en de operatie is wakker zodat ze geen gezonde,nog werkende stukjes wegnemen. Na de operatie weet het team beter waar ze mee te maken hebben voor vervolgbehandelingen en om mijn kwaliteit van leven niet verder achteruit te laten gaan. Spannend!

Unknown zei

Toch geweldig dat dit kan Davy,direct kunnen inspelen op de situatie. dikke kus X

Davy zei

Kuss Karin

Han en John van Nimwegen zei

Dat worden spannende weken lieverd, eerst wachten op de operatie en dan nog op de uitslag van de kweek. We duimen zeer hard voor een snelle maar vooral goede uitslag! Op deze Valetijnsdag zeggen John en ik: de wereld kan toch net zonder Davy!

Anoniem zei

Weken van wachten in spanning weer. Hoop zo dat het positief uitpakt allemaal.

Denk aan jullie

Marianne