Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 februari 2014

De nacht......

Heb net even gebeld. Kreeg Davy zelf aan de telefoon. Hij heeft weinig geslapen, maar dat vind ik niet zo gek. Ik vond z'n praten niet echt goed, maar dat zal misschien wel komen door vermoeidheid. Hij stikt van de honger en heeft zin in iets. Z'n buurman kreeg wel al wat te eten.

Hij voelt zich niet echt slecht in ieder geval.

Ga rond koffietijd weer lekker naar 'em toe.

3 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Geef hem maar een dikke knuffel van ons (maar wel heel voorzichtig) en geef er je zelf ook maar een!

Anoniem zei

Hoi Davy en Sjaak,

We wensen jullie heel veel sterkte, en we denken aan jullie !

Joop en Ada

Anoniem zei

Hoi Davy en Sjaak,

Goed dat dit achter de rug is !
We denken aan jullie.

Joop en Ada