Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 februari 2014

sjaak

Sjaak gaat dit blog updaten als ik in het ziekenhuis lig wat betreft mij,  operatie et cetera maar wil verder volgende week en daarna met rust worden gelaten en ik geef hem groot gelijk:  voor een direct betrokkene is het toch al extra stressvol,  dus bestook hem niet via mail,  SMS,  telefoon, ... maar kijk af en toe voor nieuws hier. Pas enige tijd ná de wakkere operatie zal echt duidelijk worden hoe het met me gaat.

9 opmerkingen:

Karin zei

Dikke knuf voor beiden Xx,

Davy zei

Xx Karin

Han en John van Nimwegen zei

We lezen elke dag en denken aan jullie alllebei, veel geluk mannen! <3

Davy zei

Knuffff Han en John! Xx

Cisca zei

Heb het tussen mijn favorieten gezet en zal vaak F5eren. XXX en een warme knuffel voor beide

Cisca zei

Ik heb het tussen mijn favorieten gezet en zal vaak F5eren.. Heel veel sterkte en liefde en knuffels xx

Giusy zei

Ik zal het gaan volgen, Sjaak en Davy, heel veel sterkte beiden.

Unknown zei

Davey en Sjaak, heel veel sterkte!
Wij denken aan jullie!
Eva en Pieter

Unknown zei

Davey en Sjaak, heel veel sterkte!
wij denken aan jullie!
Eva en Pieter