Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

20 november 2011

Jansenius

Kijktip van Schoon Zussie:  mijn middelbare school op de buis vanavond: De Reünie, KRO NL1. Ik zat een jaar hoger maar ben heel benieuwd wie en wat ik zal herkennen.



edit 21/11 nou dat viel tegen: geen enkele leerkracht en amper wat van het schoolgebouw te zien en maar een enkele leerling herkend. Maar wel weer mooie verhalen, kijk zelf maar ;-)

Get Microsoft Silverlight
Of bekijk de flash versie.

1 opmerking:

Anita van Waterschoot zei

Tja, maar wel wat mooie stukjes Hulst gezien!! Ik kende ook maar 1 iemand, zijn net wat jaartjes jonger. Verder een enkel bekend gezicht, maar ZVL is toch weer eens in de picture geweest. Bij het filmen van de huidige school zijn er vast meer bekende gezichten te vinden voor mij. Maarja dat ging dan weer zo snel en was zo klein, dat ik er geen soep van kon maken ;o)